Brak wariantuhead
Brak danych

Regulamin serwera

Czego chcesz się
dowiedzieć?

Przedstawione informacje są aktualne na dzień 31.07.2024.

Pamiętaj, że zaakceptowałeś regulaminy serwera w momencie, w którym utworzyłeś konto na serwerze gangmc.pl

Regulamin

1. Definicje

1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

2. Konsument – osoba będąca konsumentem w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny.

3. Konto użytkownika – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa) pozwalająca Kupującemu na założenie indywidualnego konta użytkownika w Sklepie, uregulowana odrębnym, dostępnym w Sklepie regulaminem.

4. Kupujący - każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.

5. Przedsiębiorca – podmiot niebędący Konsumentem.

6. Regulamin – niniejszy regulamin.

7. Siedziba – siedziba Sprzedawcy wskazana w Regulaminie.

8. Sklep - sklep internetowy gangmc prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem gangmc.pl

9. Sprzedawca – prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Filip Bartoszczyk z siedzibą w Bukowska 31/15 60-555 Poznań NIP 7812055621, nr REGON 526142431

10. Towar/usługa - rzecz ruchoma oraz treści elektroniczne/cyfrowe oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu

11. Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość między Kupującym a Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu.

2. Złożenie zamówienia

1. W celu zawarcia poprzez Sklep umowy sprzedaży ze Sprzedawcą w pierwszym etapie należy wybrać towar/usługę, a także, jeśli ma to zastosowanie, określić jego parametry.

2. Następnie Kupujący podaje swoje dane (w tym adres do wysyłki zamówienia i nick/ pseudonim w grze), wybiera sposób płatności.

3. W momencie potwierdzenia przez Kupującego zamówienia i zaakceptowania Regulaminu następuje zawarcie umowy sprzedaży.

3. Koszt zamówienia

1. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto, tj. zawierają właściwy dla danego kraju podatek VAT.

2. Na całkowitą cenę zamówienia składa się cena brutto za towar.

3. W przypadku, gdy zamówienie może się wiązać z dodatkowymi, innymi niż wskazane w ust. 1 oraz 2, opłatami po stronie Kupującego spoza Polski, informacja o tym pojawi się podczas składania zamówienia w Sklepie, przed zawarciem umowy sprzedaży.

4. Płatności

1. Za zakupione w Sklepie towary Kupujący może zapłacić, w zależności od sposobu zapłaty wybranego podczas składania zamówienia:

a) za pośrednictwem internetowej platformy płatniczej CashBill (Przelewy, PaySafeCard, SMS, BLIK, Visa, MasterCard)

2. Szczegółowe informacje dotyczące metod płatności dostępnych w Sklepie zostaną przekazane Kupującemu podczas składania zamówienia, przed zawarciem umowy sprzedaży (przed dokonaniem aktu płatności).

3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał metodę płatności, o której mowa w ust. 1 lit. a) oraz b), za zamówienie powinien zapłacić natychmiast, a realizacja rozpocznie się po automatycznym potwierdzeniu opłaty.

5. Realizacja zamówienia

1. Zakupione w Sklepie Towary/Usługi dostarczane są za pośrednictwem systemu informatycznego na serwerze gangmc.pl w grze Microsoft Minecraft Java. O szczegółach w zakresie procesu realizacji użytkownik informowany jest na bieżąco.

2. Koszty dostawy towaru będą widoczne podczas składania zamówienia.

3. Wszelkie dokumenty związane z transakcją przesyłane będą na adres e-mail podany przez Kupującego w trakcie składania zamówienia, na co Kupujący wyraża zgodę.

4. Na czas realizacji zamówienia, który liczony jest od momentu zawarcia umowy sprzedaży, składa się czas potrzebny na wysłanie towaru oraz czas potrzebny na dostarczenie towaru.

5. Czas wysłania towaru przez Sprzedawcę określony jest w opisie każdego z produktów w Sklepie.

6. W przypadku, gdy na zamówienie składa się kilka produktów - termin realizacji całego zamówienia odpowiada terminowi realizacji dla produktu o najdłuższym czasie realizacji.

7. W przypadku, gdy Kupujący zdecydował się na płatność z góry za zamówienie, rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za zakupiony towar.

8. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

9. Formę dokumentu sprzedażowego, Kupujący wybrać może na etapie składania zamówienia, zaznaczając odpowiednią rubrykę w koszyku.

10. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

6. Odstąpienie od umowy

1. Kupujący, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów na zasadach określonych w Rozdziale 4 ustawy o prawach konsumenta niezależnie od tego czy jest Konsumentem czy Przedsiębiorcą, jak i od rodzaju Towaru, chyba że w opisie Towaru jest podany dłuższy termin, w przypadku niewywiązania się z umowy przez sprzedawcę.

2. Po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę kupujący traci prawo od odstąpienia od umowy.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

1) dla umowy, w której wykonaniu Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

4. Kupujący może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do regulaminu.

5. Zwrot dokonanych płatności nastąpi przelewem na rachunek wskazany przez Kupującego

7. Reklamacje

1. W przypadku wystąpienia wady towaru/usługi Kupujący ma prawo do reklamowania wadliwego towaru/usługi w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

2. Reklamacje powinny być składane drogą elektroniczną na adres [email protected] lub pisemnie.

3. W przypadku gdy na towar została udzielona gwarancja, na podstawie, której również można reklamować wadliwy towar, informacja o niej zostanie umieszczona w opisie towaru w Sklepie.

4. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres [email protected]

5. Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:

a. co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

b. co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

c. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem (zarówno dla sporów wynikających z umów krajowych, jak i transgranicznych): http://ec.europa.eu/consumers/odr/

d. W przypadku spraw ponadgranicznych w ramach Unii Europejskiej, bezpłatnej pomocy Konsumentom udzielają również Europejskie Centra Konsumenckie, które informują Konsumentów o ich prawach oraz pomagają w rozwiązywaniu indywidualnych problemów związanych z ponadgranicznymi transakcjami. Wykaz Centrów znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/

8. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Kupującego przekazanych Sprzedawcy podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, na zasadach określonych zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).

3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

9. Wymogi techniczne

Dla korzystania ze Sklepu niezbędne jest urządzenie wyposażone w przeglądarkę internetową z dostępem do sieci Internet, a dla dokonywania zakupów także aktywne konto e-mail.

10. Postanowienia końcowe

1. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia - jest zawierana w celu i na czas jego realizacji. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.

2. Umowa zawierana w oparciu o Regulamin podlega prawu polskiemu pod warunkiem, że wybór ten nie prowadzi do pozbawienia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów, które miałyby zastosowanie, gdyby nie dokonano wyboru prawa.

3. W przypadku ewentualnego sporu Sprzedawcy z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla Siedziby Sprzedawcy.

4. Umowy zawierane w związku ze Sklepem zawierane są w języku polskim.

5. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

…………

(dane Sprzedawcy)

– Oświadczam, że odstępuje od umowy sprzedaży ………………

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko lub nazwa (firma) Kupującego

– Adres Kupującego

– Podpis Kupującego

– Data

Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest firma Filip Bartoszczyk, w dalszej części zwany „Administratorem”.

2. Użytkownikiem jest osoba, która korzysta ze strony internetowej gangmc.pl prowadzonej przez Administratora.

2. Podstawy przetwarzania danych osobowych

1. Dane osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane na podstawie:

1) niezbędności do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu:

a) składania zamówień i realizacji zakupów;

b) rejestracji konta Klienta (jedynie w przypadku wybrania w koszyku zakupowym opcji „Zarejestruj się”);

2) obowiązku prawnego w związku z wykonaniem umowy (art. 6 ust. 1 lit. c w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu realizacji zgłoszonych reklamacji;

3) zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażonej przez przekazanie danych za pośrednictwem formularzy elektronicznych znajdujących się na stronie internetowej w celu przekazywania informacji marketingowych;

4) prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu:

c) kontaktu - udzielenia informacji, gdzie uzasadnionym interesem jest opieka nad Klientem oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania;

d) dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami;

5) obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości oraz obowiązków podatkowych.

3. Przekazywanie danych osobowych

1. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in.: podmiotom świadczącym usługi kurierskie przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

2. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane m. in.: podmiotom świadczącym usługi ubezpieczeniowe, bankowe, serwisowania sprzętu, pocztowe, księgowe, prawnicze, poczty elektronicznej oraz marketingowe.

4. Okres przechowywania danych osobowych

1. Dane zebrane w celu rejestracji konta Klienta lub realizacji zakupów – składania zamówień, będą przetwarzane przez okres realizacji zakupów i funkcjonowania konta. Dane osobowe będą przetwarzane również przez okres umożliwiający rozpatrywanie reklamacji, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku dotyczącego przechowywania dokumentów księgowych. Dane te obejmują: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nick czyt. pseudonim z gry gracza.

2. Dane zebrane w celu przekazywania informacji marketingowych będą przetwarzane przez okres obowiązywania zgody. Dane te obejmują: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nick czyt. pseudonim z gry gracza.

5. Przysługujące prawa Użytkownika

1. Użytkownik ma prawo:

1) dostępu – uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);

2) do otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);

3) do sprostowania – żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);

4) do usunięcia danych – żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);

5) do ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:

a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,

b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,

c) administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;

6) do przenoszenia danych – otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);

7) do sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów administratora, administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO).

6. Wykorzystanie plików cookies

1. Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze Strony Sklepu Użytkownik lub Kupujący akceptuje, że w urządzeniu końcowym zostaną zainstalowane pliki cookies, które umożliwiają Usługodawcy świadczenie usług.

2. Pliki (cookies) wykorzystywane są w następujących celach:

1) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej, co bezpośrednio wpływa ulepszanie ich struktury i zawartości;

2) utrzymanie sesji użytkownika internetowej, dzięki której nie musi on na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła lub wykonywać dodatkowych czynności, np: ponownie dodanie produktu do koszyka;

3. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików (cookies) w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików „cookies”. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików „cookies”. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

4. Ograniczenia stosowania plików (cookies) mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.

5. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików (cookies) do swojego urządzenia końcowego poprzez ustawienie odpowiednich ustawień (praw) dla tych plików w oknie ustawień swojej przeglądarki internetowej.

6. Pozostawienie przez Użytkownika niezmienionych ustawień oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu końcowym oznacza wyrażenie zgody na zamieszczanie plików tekstowych typu (cookies) na urządzeniu użytkownika.

render

Faq

Najczęszcze pytania

Czy zakupione usługi zostają na nową edycje/sezon?

Tak, wszystkie zakupiony usługi w naszym sklepie nie są resetowane w przypadku aktualizacji, nowego sezonu, bądź edycji. Czas ich trwania będzie kontynuowany.

Czy mogę do administracji?

W przypadku otworzenia rekrutacji, powiadomimy o tym na naszym discordzie (dc.gangmc.pl). Dołącz tam, aby być dowiedzieć się o rekrutacji jako pierwszy! 🙂

Kto jest właścicielem serwera?

Serwer jest tworzony przez grupę przyjaciół, nie mamy żadnego odgórnego zarządcy, a wszystkie kluczowe decyzje podejmujemy wspólnie 🙂

Jak się z Wami skontaktować/Mam inne pytania?

Najszybciej będzie poprzez utworzenie ticketu na naszym serwerze discord (dc.gangmc.pl)

stripes